مقالات

چگونه انتخاب و آزمایش کردیم؟

شما می توانید انواع مختلفی از نصب دیوار دیواری تلویزیون را پیدا کنید – از پایه های تخت پایه و ارزان و بدون تنظیمات موقعیت یابی تلویزیون گرفته تا پایه های حرکتی کاملاً خودکار گران قیمت که می توانند تلویزیون را با فشار دادن یک دکمه بالا ، پایین و یا متمرکز کنند. ما فکر می کنیم بهترین انتخاب برای بیشتر افراد در این بین است ، به صورت یک پایه دیواری کج یا یک پایه تمام حرکت دستی.

 

یک پایه کج به تلویزیون محدوده کوچکی از حرکت چرخشی را به بالا و پایین می دهد. پایه های شیب دارای مزایای بیشتری نسبت به پایه های پایه تخت هستند. از همه مهمتر ، شیب می تواند به شما کمک کند تا نور بر روی صفحه نمایش را جبران کند. نور طبیعی می تواند باعث کاهش دید شود و حتی یک تنظیم کوچک در بالا یا پایین می تواند به طور معمول این مشکل را به حداقل برساند. از آنجا که می توانند به سمت پایین متمایل شوند ، این پایه ها همچنین تا جای تلویزیون قابلیت انعطاف بیشتری را فراهم می کنند – شما می توانید تلویزیون خود را بالاتر از یک پایه صاف بر روی دیوار نصب کنید. مزیت مهم دیگر این است که شیب معمولاً فضای کافی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید عقب تلویزیون را برای اهداف سیم کشی قرار دهید. با نصب پایه مسطح ، معمولاً باید سیم کشی را قبل از اتصال تلویزیون به دیوار انجام دهید ، محدودیتی که می تواند نصب را دشوار کند.

 

پایه های حرکت تمام دستی نیز مزایای خود را دارند. این پایه ها می توانند تلویزیون را از دیوار و معمولاً در محدوده 15 تا 30 اینچ گسترش دهند و می توانند صفحه را به دو طرف متمرکز کنند. اگر مثلاً بخواهید تلویزیون خود را در آشپزخانه قرار دهید و آن را به زاویه ببندید ، بنابراین زمانی که می توانید بعضی اوقات آن را از میز صبحانه و در غیر اینصورت از پیشخوان تماشا کنید ، آنها مفید هستند. این پایه ها به دلیل داشتن بازوهای کشیده ، بزرگتر از پایه های کج هستند ، اما برخی از مدل ها می توانند تلویزیون را به همان اندازه که یک پایه شیب دارد ، به دیوار نزدیک نگه دارند. پایه های حرکت متحرک به طور معمول سه تا پنج برابر بیشتر از پایه های شیب دار قابل مقایسه هستند.

 

ما جستجوی خود را برای نصب شیب و حرکت کامل بر روی مدلهایی متمرکز کردیم که دارای معیارهای زیر باشند:

 

حداقل با تلویزیون 55 اینچ سازگار است: صفحه های تلویزیون بزرگتر می شوند و برخی از تولیدکنندگان تلویزیون مدل های با کارایی بالاتر را فقط با 55 اینچ و بالاتر ارائه می دهند. بنابراین ما مانت هایی را بررسی کردیم که از اندازه صفحه نمایش تلویزیون از 30 تا 80 اینچ پشتیبانی می کنند. این محدوده اندازه 55 اینچ را در مرکز قابلیت های نصب قرار می دهد ، و انتخاب گسترده ای از اندازه تلویزیون های عمومی را شامل می شود. از هر سواری که تصمیم بگیرید ، توصیه می کنیم برای تأیید سازگاری با تلویزیون خاص خود از وب سایت سازنده بازدید کنید.

نمای نازک: یک پایه تلویزیون نباید توجه خود را به خود جلب کند ، بنابراین ما به کسانی که تلویزیون را به دیوار نزدیک می کنند حق بیمه می دهیم. بهترین پایه ها در حدود مارک 2 اینچی معلق هستند ، اما بعضی از آنها پشت تلویزیون را حتی به دیوار نزدیکتر می کنند.

تنظیم سطح پس از نصب: اگر پایه دیوار را حتی کمی خارج از سطح نصب کنید ، هنگامی که تلویزیون را متصل می کنید می تواند کاملاً خاموش باشد. با نمایشگرهای بزرگتر ، این مسئله مسئله مهمی می شود ، خصوصاً اگر نقوش محکمی مانند دیوار ، آجر یا کاغذ دیواری دارید. حتی فقط داشتن خط مرجع یک درب ورودی یا پنجره ای در این نزدیکی هست که معمولاً کافی است چشم بتواند یک تلویزیون کمی کج را انتخاب کند. همچنین ، اگر صاحب خانه ای قدیمی و ناهموار هستید (مانند من) ، حتی ممکن است بخواهید تلویزیون را کمی از سطح خود تغییر دهید ، تا بتوانید آن را با محیط اطراف بهتر هماهنگ کنید. بهترین پایه ها پیچ های کوچکی برای تنظیم سطح پس از نصب دارند که به شما امکان می دهد بعد از نصب تلویزیون روی دیوار ، هر طرف را بالا و پایین کنید.

ساختاری محکم: یک پایه تلویزیون از یک تلویزیون بزرگ (و گران قیمت) پشتیبانی می کند ، بنابراین ما اولویت زیادی را برای کسانی که دارای ساختار قوی هستند قرار می دهیم. بهترین مواردی که بررسی کردیم از یک قطعه فلز ضخیم ساخته شده اند. برخی دیگر دارای طرح های چند تکه هستند ، عاملی که به زمان نصب می افزاید ، نقطه ضعف بالقوه ایجاد می کند و می تواند حرکت تلویزیون را هنگامی که تنظیم کردید محدود کند. ما همچنین مراقب جزئیات کوچکتر که نشانگر سوار ساخت خوبی بودند ، نبودیم: لبه های گرد شده ، پرچ هایی با ظاهر جامد ، پیچ و مهره هایی که به راحتی ریسمان می شوند و شامل تمام سخت افزارهای لازم.

تأیید UL: کوه هایی که دارای UL هستند ، تحت آزمایش سطح دیگری قرار گرفته اند که هنگام آرامش تلویزیون در دیوار ، به آرامش خاطر شما می افزاید. برای دستیابی به گواهینامه UL ، یک مانت حداقل چهار برابر میزان وزن تبلیغ شده آزمایش می شود. در بیشتر نصب هایی که ما تحقیق کردیم ، دارای وزن تبلیغاتی از 130 تا 175 پوند است که با توجه به وزن نسبتاً سبک تلویزیون های امروزی ، این بیش از حد مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید